Test! :D

Bästa ämnet i skolan är Damt damt daaaam.. Slöjd tror jag. :)
Drömjobbet Bloggare! okej.. där ljög jag.. men typ vetrinär (vet inte hur det stavas)
Favoritfilm The twilight saga.. Daah?
Favoritspelet Med andra ord :)
Favoritskådisen ROBERT PATTINSON ♥
Favoritartisten Justin bieber my love♥
Favoritmaten Har ingen.. Tror jag.
Favoritfärgen Gillar många färger.. Rosa och röd gillar jag. :)
Favvoglassen blåbääär (bara treumfs). :D
Hobbyn Vänner,Justin Bieber,the twilight saga,Justin Bieber, handboll och Justin Bieber. :D
Min största ovana va? xD
Min största fobi stavas F-A-R-M-O-R.. Haha, skoja bara. Det stavas S-P-I-N-D-L-A-R. usch!
Något det flesta inte vet om mig är Jag älckar minitomataer bara att äta utan någonting. :D
Så snygg är jag på en skala 1-10 10 såklart? haha, nej..Fråga inte mig. xD
Det bästa med mitt utseende är Mina ögon, mitt hår, mina läppa men min näsa hatar jag!
Min största skräck är att..... Jag är rädd att någon jag älskar ska dö..
Det galnaste jag har gjort Många saker..
Om 10 år är jag tillsamans med Justin bieber♥ :D
Drömsemestern går till Justin♥ (a)
Puss♥

Tog testet från Taika som har tagit testet från Emma och sen vet jag inte mer.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0